KIZ KARDEŞİMİ BOZDUM

Merhabalar daha once kız kardesim esrayla olan ilişkimizden biraz soz etmistim. Şimdi onun kızlıgını nasıl bozdugumu anlatmak istiyorum. Biz esrayla karı koca hayatı yasamaya baslamıstık ama o bakire oldugu için amına hiç girmemiştim.

Onun dışında her şeyi yapıyorduk. Günlerimiz sınırlı

   oldugu için ben mesai dışında ki tüm vaktimi evde kız kardeşimle geçiriyordum. Kardesimin gitmesine artık 5 gün kalmıştı. Ben dönerken birkaç bira almıştım. Esra beni kapıda ateşli bir öpücükle karşıladı. Hemen kapının ağzında deliler gibi sevişmeye başladık.

Bu arada sikim

   kazık gibi olmuştu ve girecek bir delik arıyordu. Esrayı duvara dayadım ve gotunden sikmeye basladım ve içine boşaldım. Toparlandıktan sonra bir şeyler atıştırdık ve bir porno film koyup televizyonun başına oturduk. Kardeşim zaten evde artık sürekli çıplak dolaşıyordu bende soyunduktan

   sonra hem biralarımızı yudumlamaya basladık hemde filmi izlerken birbirimizle oynaşıyorduk.

İlk birayı bile bitiremeden hemen öpüşmeye başladık. Esra artık hiç bir şeyin umrunda olmadığını amından sikilmek istediğini söyledi. Bu benim zaten istediğim şeydi ama onu bu konuda zorlamak istememiştim. Bu

   deneyiminin kusursuz olması lazımdı. Ben önce tüm vücudunu milim milim yaladım ve ön sevişmeyi çok uzun tuttum.

Artık dayanamıyorduk bana hadi aşkım sok artık sikini diye yalvarıyordu. İkimizinde tam olarak hazır olduğumuza karar verdiğimde sikimin başını yavaşça sokmaya başladım. Nihayet

   olmuştu artık kız degildi esra. Müthiş bir sevişmeden sonra ( defalarca orgazm olmuştu ) bitkin bir halde sarılarak uzandık. Derken telefon çaldı. Arayan annemdi esranın neler yaptıgını ne zaman donecegini falan sordu.

Ben burada cok rahatladıgını birkaç gun sonra gelecegini

   soyledim. Sonra küçük kız kardeşim telefonu aldı ve abi ben de seni cok özledim ya ablamla beraber sende gel yada ben geleyim sende biraz kalayım dedi. aslı daha17 yaşındaydı ama ben yaklaşık iki sene onu gormemiştim. Biran aklıma simdi nasıl bir şey oldugu geldi acaba onuda çagırıp onuda siksem mi diye duşündüm.

Nede olsa tek tutkum olan esranın bilmediğim noktası

   kalmamıştı. Anneme aslıyı gondermesini soyledim. Annemde o zaman aslıyı da gondereyim 10 gün sonra esrayla beraber donerler dedi. Telefonu kapattıgımda esra bana bakarak onu da sikmek istiyorsun dimi dedi. Ben evet ama nasıl olacak.

Esra aslı fıstık gibi kız oldu ben onu ayarlarım nede olsa daha 10 gün kadar buradayız .

   dedi. Ben de teşekkür olarak dudağına ateşli bir öpücük kondurduktan sonra domaltarak onu mutlu ettim.

Aslı geldikten sonra olanları daha sonra yazayım size arkadaşlar.

Bu arada ilk hikayemde mail adresi yanlış çıkmış o yüzden hiç mail alamadım arkadaşlar. Umarım bir daha oyle bir hata olmaz. Beni mailsiz bırakmayın. Gönderen: corrpp2000



  

2 yorum:

emir dedi ki...

REKLAMSIZ PORNO İZLEMEK İÇİN TIKLA

 

REKLAMSIZ PORNO İZLE

 

REKLAMSIZ SEX İZLE

 

REKLAMSIZ TÜRBANLI PORNOLARI

 

REKLAMSIZ LİSESLİ PORNOLARI

 

REKLAMSIZ REKLAMSIZ PORNO

 

REKLAMSIZ SİKİŞ İZLE

 

REKLAMSIZ TÜRK PORNOLARI

 

REKLAMSIZ PORNO

 

REKLAMSIZ SEX

 

REKLAMSIZ LİSELİ PORNOLARI

 

REKLAMSIZ TÜRBANLI RESİMLERİ

 

BEDAVA REKLAMSIZ PORNO İZLEMEK İÇİN TIKLA
REKLAMSIZ PORNO İZLEMEK İÇİN TIKLA

 

REKLAMSIZ PORNO İZLE

 

REKLAMSIZ SEX İZLE

 

REKLAMSIZ TÜRBANLI PORNOLARI

 

REKLAMSIZ LİSESLİ PORNOLARI

 

REKLAMSIZ REKLAMSIZ PORNO

 

REKLAMSIZ SİKİŞ İZLE

 

REKLAMSIZ TÜRK PORNOLARI

 

REKLAMSIZ PORNO

 

REKLAMSIZ SEX

 

REKLAMSIZ LİSELİ PORNOLARI

 

REKLAMSIZ TÜRBANLI RESİMLERİ

 

BEDAVA REKLAMSIZ PORNO İZLEMEK İÇİN TIKLA
REKLAMSIZ PORNO İZLEMEK İÇİN TIKLA

 

REKLAMSIZ PORNO İZLE

 

REKLAMSIZ SEX İZLE

 

REKLAMSIZ TÜRBANLI PORNOLARI

 

REKLAMSIZ LİSESLİ PORNOLARI

 

REKLAMSIZ REKLAMSIZ PORNO

 

REKLAMSIZ SİKİŞ İZLE

 

REKLAMSIZ TÜRK PORNOLARI

 

REKLAMSIZ PORNO

 

REKLAMSIZ SEX

 

REKLAMSIZ LİSELİ PORNOLARI

 

REKLAMSIZ TÜRBANLI RESİMLERİ

 

BEDAVA REKLAMSIZ PORNO İZLEMEK İÇİN TIKLA

Mahmut Günbay dedi ki...

Slm Mrb Ben Mahmut
Şanlıurfa İstanbul Arası yaşıyorum..
26 Yaşındayım 1.75 boyunda 73 kiloyum..
Açıkçasını söylemek gerekirse çekici birisi olduğumu söyleyebilirim.
Tanışmak_0541_ isteyen _405_bayanlar_04_04_ bekliyorum..
sosyete063@windowslive.com
Güven Konusunda bir sorun olmayacağından şüpheniz olmasın.
Gizliliğe Önem Veren Bayanları Bekliyorum..

Yorum Gönder